El Munti bloc d'Escoles + sostenibles
dijous, 10 de novembre del 2011
APRENEM DELS AVIS
Ha vingut l'avi d'una alumna de segon i ens ha ensenyat a plantar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada