El Munti bloc d'Escoles + sostenibles

dijous, 10 de novembre del 2011

APRENEM DELS AVIS

Ha vingut l'avi d'una alumna de segon i ens ha ensenyat a plantar.
Publicat per El Munti Bloc d'Agenda21 a 4:46 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Seguidors

Dades personals

El Munti Bloc d'Agenda21
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ►  2016 (2)
    • ►  de febrer (2)
  • ►  2015 (5)
    • ►  de desembre (2)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de setembre (1)
  • ►  2014 (1)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2013 (1)
    • ►  de novembre (1)
  • ►  2012 (2)
    • ►  de gener (2)
  • ▼  2011 (2)
    • ▼  de novembre (1)
      • APRENEM DELS AVIS
    • ►  d’octubre (1)
Tema Marca d'aigua. Amb la tecnologia de Blogger.